Friday 11 November 2011

segan-segan

heyy lieya here , korang nak taw tak .. hari nie aku segan gila , hahahahaha :D
tadi aku online , membe-2 yang aku kenal tak online puns .. bosan gila ahh , pastu aku bukak ahh youtube .. aku denga lagu then aku tengok membe-2 chatting aku nampak lah sorang mamat nie nga online , mamat nie membe ex-couple aku ... dulu dia lah yang selalu tolong kitorang if kitorang tengah gado , bila aku daa break dengan membe dye tuwh , dia pulakz sombong dengan aku .. haha .. pastu aku try tego dia , aku lupa yang dia tuwh form 4 .. aku ingat kan form 5 , aku puns taip lah 'eh , god luck .. buad yang terbaek aww :)' then dia rep 'god luck ape doe' pastu aku tanya dia , taon nie u spm kan .. nak tahu mamat tuwh jawab apa , 'haha, sapa yang cakap taon nie i spm? i baru form 4 lah u' hahaha , segan gila wok !:DD

No comments:

Post a Comment