Monday 21 November 2011

macam-2 berlaku

salam .. hye , daa lama saya tak update blog nieyh kan .. rindu pulak nak mengadu kat dalam blog niey , haha .. heyy blog , sorry daa lama tak update awak cause hari to enternet tak boleh bukak .. hm , sekarang nie daa buleyh bukak so saya nak update awk , hehe
hmm , lama saya tak online macam-2 berlaku kat saya .. saya sedeyh , gembira semua ada .. firstly , saya nak cerita pasal ex saya capital S .. cerita nya bermula camnie , hari isnin , 14 november 2011 pada pukul 6.30 petang capital S cend texting kat saya ...

capital S : lieya ..
saya : yer saya ..
capital S : kita break je laa ..
saya : what ?? break ?? why ??

then capital S pon tak rep texting saya , saya call dye .. dye tak ankat pastu saya pon cend lah text camnie ..

saya : hmm , if to yang capital S nak lieya tak leyh buat papew .. to capital S yang mintak lagi pun capital S kan daa tak sayang lieya daa kan , sokeyh lah .. thankz cause capital S bagi lieya kasih sayang , happy kan lieya and thankz for everythings k .. lieya nak mintak maaf if lieya ada buat salah dengan capital S , hope dapat gf yang lagi baek daripada lieya and dapat bahagia kan capital S .. bye , salam ..

then malam to dye rep , and dye cakap ..

capital S : saya pon nak mintak maaf kt awak kalau ada wat awak marah and thankz for everything , lieya cari bf yg kagi baek dari caital S k lah bye loveyou ..

hm , to lah kali terakhir saya mesej ngan capital S .. papew puns saya sayang awak sangat-2 capital S <3
ILOVEYOUSOMUCH CAPITAL S

secondly , aku nak cerita pasal duit pulak .. haha
hari selasa , 15 november 2011 pada pukul 5.30 petang .. mak saya panggil saya :)

mak : akaq .....
saya : yer mak ..
mak : sini jap ..
saya : nape ??
mak : sini lah kejap ..

saya pun terus datang kat bilik mak saya , saya nampak mak saya tengah kira duet ..

saya : nape mak ??
mak : nie haa amek , duet gaji kau .. bulan nie mak bagi 50 k ..
*dengan senyum lebar kalau boleh nak smapai ker telinga, haha*
saya : terima kasih mak , sayang mak .. hahaha
mak : suka lah to dapat duet ..
saya : sapa yang tak suka dapat duet mak , semua orang suka ..

haha , happy gila wok apat duet daripada mak .. terima kasih mak , akaq sayang mak sangat-2 .. :D

thirdly , dapat duet lagi daripada sekolah .. haha
best gila ahh , kitorang p sekolah bodek cikgu mintak lebih . haha .. tapi tak dapat pus , happy gila aku dapat duet RM150.00 .. duet toe aku nak simpan tok taon depan :))

No comments:

Post a Comment