Thursday 1 December 2011

happy befday


haa ! pagy-2 buta nie saya na story cyked pasal befday .. haha
hari nie 2 december 2011 befday membe saya si SYAFINAS .. u all na tauw ta dia yang mana ?? see ta pic kard atas tuwh yang tengah-2 tuwh lah dia .. haha , cumel ta dia ?? cumel kan , sebelum nie kan saya ada story pasal jamuan .. pic tuwh time jamuan kelas kitorang , sambil sambot befday membe saya tuwh .. time tuwh dia sambot awal coz dia maw sambot dengan kekawan , tapi hari nie baru lah betul tarikh befday dia .. haha .. papew puns saya na ucap kan HAPPY BEFDAY , MAY ALLAH BLESS U (betulkertakakuejetuwh) .. haha , ta penting puns kan .. daa besar daa kawan aku nie , if kaw tauw kaw tuwh daa besar kaw jangan nakal-2 aww , haha .. sorry ahh intan , tade adiah doe untuk kaw if kaw na adiah gak kaw tunggu ahh taon depan k .. hihi , insyaallah taon depan aku bagy adiah :) ..
hmm , k lah saya daa ngantok nie .. saya tido dulu k , bye u all ..
thankz coz sudi bace story saya yang ta berapa best nie , haha :D

No comments:

Post a Comment